torsdag 27 december 2012

God fortsättning!

Man kan ha olika typer av problem, en del mer angenäma än andra. Ett av de tuffaste här under hösten har varit att välja ut vilka fröer vi ska ha med i sortimentet för 2013.
Kommer på mig själv med att sitta och fundera vart jag kan plantera den eller den växten, hur tidigt kan jag börja så salladen och de här söta morötterna? Ska jag börja odla tomater inomhus redan i januari tro? Hur många sorter får jag plats med? Jag vill ha dem själv allihopa, och därför tar det lite extra lång tid att välja, eller snarare välja bort...

Nu är det hursomhelst klart och hemsidan är uppdaterad med bilder och beskrivningar på de över 800 olika sorter vi numera kan erbjuda. Frölagret är knökfyllt med alla fröpåsar som just anlänt från vår leverantör i England vilket också innebär att allt finns för omgående leverans - helt fraktfritt!

Här är några smakprov - vilken av dessa vill man inte ha????






Spana in vårt nya frösortiment på den här länken.

1 kommentar:

  1. Härligt att fröerna börjar komma. Jag har inte börjat så ännu men det blir nog vilken dag som helst. Gott Nytt År./Carita

    SvaraRadera